FAQ: Kupiłem/kupiłam online drzwi loftowe na wymiar – co dalej?
W pierwszym kroku otrzymasz potwierdzenie zamówienia Twoich drzwi loftowych (przeszklenia loft) na podany w zamówieniu adres e-mail.
W ciągu maksymalnie 3 dni roboczych otrzymasz dokładny rysunek techniczny do akceptacji. W cenie możesz dokonać drobnych modyfikacji, np. przesunięcia szprosów lub zmiany proporcji podziałów szprosów. Zmiany projektu są bezpłatne (do 4 sesji poprawek). Może się jednak zdarzyć, że modyfikacje, które zechcesz wprowadzić, będą miały wpływ na ostateczną cenę produktu. W takim wypadku poinformujemy Cię o tym i w przypadku Twojej akceptacji, poprosimy o dopłatę różnicy lub zwrócimy nadpłatę.
Jak tylko zaakceptujesz dokumentację techniczną, Twoje drzwi loftowe zostaną przesunięte do produkcji. Od tego momentu dokonanie modyfikacji nie będzie już możliwe.
Gdy zamówione przeszklenie jest gotowe, rozpoczynamy proces dostawy. Wszystkie elementy zostaną zabezpieczone i zapakowane. Będzie się z Tobą kontaktować firma przewozowa odpowiedzialna za transport.
Gdy przesyłka dotrze do Ciebie, poprosimy o jej dokładne sprawdzenie w obecności przewoźnika. W przypadku wykrycia jakichkolwiek uszkodzeń, prosimy o sporządzenie dokumentacji zdjęciowej oraz spisanie protokołu uszkodzeń z przewoźnikiem i możliwie najszybszy kontakt z nami.
W momencie, gdy drzwi są już u Ciebie, wystawiamy fakturę.