Regulamin sklepu
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Strona internetowa www.auraloftstore.pl (zwany dalej Sklep) prowadzona jest przez Aldonę Kołosowską, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą SK Projekt Aldona Kołosowska, wpisana do do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem ul. Abrahama 4/5 03-982 Warszawa, NIP 1130669334, REGON 523818359, zwana dalej Sprzedawcą.
- Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
- adres poczty elektronicznej: sklep[at]auraloftsotre.pl;
- pod numerem telefonu: +48 604 077 452;
- formularz kontaktowy dostępny na stronach Sklepu Internetowego
- Regulamin określa zasady świadczenia Usług elektronicznych przez Usługodawcę za pośrednictwem Strony oraz zasady sprzedaży Produktów i Usług w Sklepie internetowym.
- Użytkownik korzystający z Usług elektronicznych za pośrednictwem Strony (w tym Sklepu) jest zobowiązany do zapoznania się i akceptacji treści Regulaminu, jak również do korzystania z Usług w sposób zgodny z Regulaminem, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, dobrymi obyczajami oraz z poszanowaniem dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika za pośrednictwem Strony treści o charakterze bezprawnym.
§ 2. DEFINICJE
- Kodeks cywilny (KC) – ustawa z 23.4.1964 r. – Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 ze zm.);
- Konto – Usługa elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę polegająca na umożliwieniu dostępu do oznaczonego indywidualną nazwą (loginem) i hasłem zbioru danych w systemie teleinformatycznym Usługodawcy pozwalającego na zarządzanie przez Kupującego jego danymi umożliwiającymi korzystanie z Konta oraz Zamówieniami złożonymi w Sklepie;
- Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Koszyk – jedna z funkcjonalności Sklepu, służąca do przechowywania Produktów wybranych przez Kupującego w celu złożenia Zamówienia;
- Kupujący/Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w przypadkach określonych w przepisach prawa także osoba posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, której Kodeks cywilny przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usług elektronicznych świadczonych przez Usługodawcę, w tym w szczególności, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę z Usługodawcą za pośrednictwem Strony;
- Newsletter – Usługa elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę polegająca na przesyłaniu na wskazany przez Kupującego adres poczty elektronicznej (e-mail) zamówionych przez Kupującego cyklicznych informacji handlowych oraz informacji dotyczących Produktów znajdujących się w Sklepie;
- Potwierdzenie Zamówienia – wiadomość mailowa wysłana przez Sklep na adres poczty elektronicznej wskazany przez Kupującego potwierdzająca złożenie Zamówienia.
- Produkty – Produkty fizyczne i Produkty cyfrowe, oferowane są przez Sprzedawcę w Sklepie.
- Produkty fizyczne – rzeczy w rozumieniu KC, oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie;
- Przedsiębiorca – Kupujący niebędący Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta;
- Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, która to umowa nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Regulamin – niniejszy regulamin;
- Sklep (Sklep internetowy) – prowadzony przez Sprzedawcę sklep internetowy w postaci strony internetowej wraz ze wszystkimi podstronami, umieszczony pod adresem:
auraloftstore.pl wraz z tworzącymi go funkcjonalnościami (Konto, Koszyk); - Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2759 ze zm.);
- Usługa – odpowiednio usługa elektroniczna, cyfrowa lub każda inna usługa świadczona przez Usługodawcę;
- Zamówienie– oświadczenie woli Kupującego, złożone za pośrednictwem Sklepu. Zamówienie określa: rodzaj, ilość/licznę i cenę Produktów, formę płatności, sposób i miejsce dostarczenia Produktów oraz dane Kupującego. Zamówienie stanowi ofertę Kupującego skierowaną do Sprzedawcy w zakresie zawarcia umowy sprzedaży Produktów z wykorzystaniem Sklepu.
§ 3. USŁUGI ELEKTRONICZNE
3.1 Postanowienia ogólne
- Usługodawca świadczy dla Kupującego następujące nieodpłatne Usługi elektroniczne w ramach Strony:
- Sklep – Usługa elektroniczna opisana w § 4 Regulaminu;
- Formularz kontaktowy;
- Newsletter
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
- dostęp do poczty elektronicznej;
- przeglądarka internetowa: Internet Explorer, Google Chrome, Firefox, Safari.
- zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1240x720px.
- Sprzedawca, dla bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu rekomenduje stosowanie przez Użytkownika oprogramowania antywirusowego oraz oprogramowania typu Firewall. Sprzedawca oświadcza, a Klient przyjmuje do wiadomości, iż korzystanie ze Sklepu może wiązać się z ryzykiem wynikającym z wykorzystywania sieci Internet.
3.2 Formularz kontaktowy
- Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy Usługę elektroniczną Formularz kontaktowy, stanowiącą usługę świadczoną drogą elektroniczną, która polega na bezpłatnym udostępnieniu Użytkownikom kontaktu z Usługodawcą w celu uzyskania informacji o ofercie, dostępności Produktów i zakresie Usług świadczonych przez Usługodawcę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
- Dostęp do Formularza kontaktowego nie jest uzależniony od spełnienia przez Użytkownika żadnych formalności, w szczególności nie wymaga od Użytkownika dokonania rejestracji lub logowania.
- Usługa Formularz kontaktowy jest świadczona przez Usługodawcę nieodpłatne.
- Umowa o świadczenie drogą elektroniczną Usługi elektronicznej Formularz kontaktowy zawierana jest na czas określony i ulega rozwiązaniu z chwilą przekazania przez Usługodawcę odpowiedzi na pytanie (pytania) Użytkownika, które zostało (zostały) przesłane za pośrednictwem Formularza kontaktowego. Do zawarcia umowy o świadczenie usługi Formularza kontaktowego dochodzi z chwilą naciśnięcia przez Użytkownika na przycisk (link) „Wyślij wiadomość”, po uprzednim prawidłowym wypełnieniu Formularza kontaktowego poprzez podanie danych wymaganych w Formularzu.
3.3 Newsletter
- Korzystanie z Usługi elektronicznej Newsletter następuje poprzez złożenie oświadczenia o chęci skorzystania z tej Usługi w trakcie zakładania Konta, składania Zamówienia bez rejestracji albo wyrażenia zgody na otrzymywanie Newslettera poprzez udostępnienie swojego aktywnego adresu e-mail w zakładce „Newsletter”. Użytkownik zostaje zapisany na usługę Newsletter z chwilą utworzenia Konta, złożenia Zamówienia bez rejestracji albo po naciśnięciu przycisku „Zapisz się”.
- Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Kupujący ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny rezygnacji z Usługi Newsletter poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy:
- wypisując się z Newslettera poprzez kliknięcie linku znajdującego się w wiadomości e-mail zawierającej Newsletter,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@auraloftstore.pl
§ 4. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
4.1 Sklep
- Sklep jest Usługą elektroniczną dostępną pod adresem auraloftstore.pl
- W ramach Sklepu świadczone są Usługi: Konto, Zamówienie bez rejestracji
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
- Treści udostępnione w Sklepie, w tym ich wybór i układ stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, tym samym korzystają one z ochrony w w/w ustawie przewidzianej.
4.2 Konto
- Usługa elektroniczna Konto jest świadczona w celu zarządzania przez Kupującego jego danymi umożliwiającymi korzystanie z Konta oraz Zamówieniami złożonymi w Sklepie
- W celu założenia Konta niezbędne jest podanie przez Kupującego następujących danych: adresu e-mail, hasła, imienia, nazwiska, miejscowości, kodu pocztowego, ulicy, numeru domu i lokalu (jeśli dotyczy), numeru telefonu kontaktowego. W wypadku Kupujących niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
- Konto tworzy się automatycznie po podaniu wszystkich danych i wyrażeniu obligatoryjnych zgód oraz złożeniu obligatoryjnych oświadczeń.
- Usługa elektroniczna Konto świadczona jest przez czas nieokreślony, nieodpłatnie.
- Kupujący może zrezygnować z Usługi elektronicznej Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep[at]auraloftsotre.pl
§ 5. OGÓLNE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRODUKTÓW
- Informacje na temat Produktów zamieszczone w Sklepie, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Wszystkie Produkty fizyczne dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Ceny Produktów fizycznych przedstawione w Sklepie są podawane w złotych polskich i zawierają należne podatki.
- Ceny Produktów fizycznych prezentowane w Sklepie nie obejmują kosztów dostawy, które to koszty są doliczane do ceny zamawianych Produktów i wykazywane osobno podczas składania Zamówienia oraz na dokumencie sprzedaży.
§ 6. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
- Kupujący wybiera Produkt, konfiguruje go zgodnie z dostępnymi opcjami i umieszcza w Koszyku poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku.
- Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Kupującego w formie elektronicznej po wyrażeniu obligatoryjnych zgód, złożeniu obligatoryjnych oświadczeń oraz podaniu niezbędnych danych, w tym poprzez kliknięcie pola „Kupuję i płacę”.
- Zamówienie złożone w sposób określony w ust. 2 powyżej stanowi ofertę zawarcia Umowy dotyczącej Produktów będących przedmiotem Zamówienia.
- Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia Zamówienia (odrzucenie oferty zawarcia Umowy złożonej przez Kupującego), którego treść lub okoliczności złożenia wskazują, że zostało ono złożone z naruszeniem postanowień Regulaminu, a także przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub w przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia.
- Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Kupującego, jeżeli na podany przez Kupującego adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenia Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Kupującego. Z chwilą otrzymania zawarta zostaje odpowiednia Umowa.
- Potwierdzenie Zamówienia w przypadku produktów zawiera informację o:
- numerze Zamówienia,
- zamówionych Produktach
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktach/Usługach wraz z podatkami, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują), a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – informację o obowiązku ich uiszczenia,
- sposobie kontaktu ze Sprzedawcą oraz jego danych rejestrowych,
- wybranej metodzie i terminie płatności,
- wybranym sposobie dostawy,
- czasie dostawy,
- danych kontaktowych Kupującego,
- linku do treści Regulaminu,
- o obowiązku zapłaty za złożone Zamówienie,
- prawie odstąpienia od Umowy.
- W przypadku produktów „nieprefabrykowanych na wymiar” potwierdzenie Zamówienia realizowane jest w następujący sposób:
- Klient otrzymuje mail z informacjami jak w pkt 6 powyżej
- w terminie do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, Klient otrzymuje rysunek techniczny stanowiący projekt zamówionego Produktu.
- Klient po zapoznaniu się z rysunkiem technicznym, może dokonać zmian w projekcie dotyczących szczegółów zamówionego Produktu. Zmiany w projekcie są bezpłatne (do 2 sesji poprawek). Każda następna sesja poprawkowa jest płatna (kwota 100 zł brutto / poprawkę).
- Jeżeli w efekcie dokonywania poprawek dojdzie do zmian, skutkujących zmianą ostatecznej ceny Produktu, klient dopłaca brakującą kwotę, lub otrzymuje zwrot nadpłaty.
- Zaakceptowany przez Klienta Rysunek techniczny stanowi integralną część zawartej Umowy sprzedaży.
- Sprzedawca po otrzymaniu akceptacji oraz pełnej kwoty środków pieniężnych za zamówienie przesyła ostateczne Potwierdzenie Zamówienia i od tej daty liczony jest czas realizacji podany w Sklepie na karcie wybranego produktu.
- Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Kupującemu treści zawieranej Umowy następuje poprzez:
- Treść Umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Sprzedawcy.
§ 7. PŁATNOŚCI
- Kupujący może wybrać płatność: kartą kredytową, debetową, Blikiem za pomocą bezpiecznej bramki płatności PayU, lub przelewem tradycyjnym.
- Zakup jest dokonany z chwilą zatwierdzenia płatności poprzez bezpieczną bramkę płatności PayU lub przypadku przelewu tradycyjnego w momencie zaksięgowania środków na koncie sprzedawcy.
§ 8. DOSTAWA PRODUKTÓW
- Terminy realizacji zamówień są rożne dla poszczególnych produktów a informacja o terminie realizacji jest każdorazowo umieszczana na karcie produktu w Sklepie.
- Wysyłka Produktu fizycznego zostanie zrealizowana niezwłocznie, pod warunkiem, że Produkt jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sprzedawcy. W przypadku niedostępności części Produktów, Kupujący zostanie poinformowany o tym i ma możliwość podjęcia decyzji o sposobie realizacji Zakupu (np. wydłużenie czasu oczekiwania, realizacja części Zakupu, anulowanie całości zamówienia).
- Sprzedawca realizuje wysyłkę zakupionych Produktów fizycznych na terenie Polski.
- Czas realizacji zamówienia na terenie Polski jest uzależniony od typu produktu i podany jest każdorazowo na stronie wybranego produktu. Całkowity, maksymalny czas realizacji zamówienia produktów wynosi 45 dni roboczych (od Potwierdzenia Zamówienia).
- Sprzedawca realizuje wysyłki poprzez jedną z firm świadczących usługi kurierskie / spedycyjne na terenie Polski. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wydłużenie czasu dostawy, wynikające z obsługi przesyłki przez firmę świadczącą usługi kurierskie.
- Aktualny cennik kosztów wysyłki znajduje się na stronie Sklepu, w zakładce Dostawa.
- Dla wybranych Produktów, na przykład z powodu niestandardowych wymiarów, mogą być dostępne jedynie niektóre z form dostawy.
- W przypadku podania przez Kupującego błędnego lub niedokładnego adresu, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu zakupionych Produktów.
- Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
§ 9. PRAWO ODSTĄPIENIA
- Konsument (Przedsiębiorca na prawach Konsumenta), który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 10 poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
- Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnianego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu i powinno być ono przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep[at]auraloftsotre.pl
- Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło faktyczne dostarczenie Towaru, a w przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje w posiadanie wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu fizycznego, partii lub części.
- Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
- Konsument (Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument (Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) może zwrócić Produkt na adres:
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówionego Produktu oraz oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zwrócić Konsumentowi (Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta) wszystkie dokonane przez niego płatności, z wyjątkiem kosztów dostawy.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument (Przedsiębiorca na prawach Konsumenta), chyba że Konsument (Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Konsument (Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru
- Konsument (Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
§ 10. REKLAMACJE
10.1 Postanowienia ogólne
- W celu ułatwienia i przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Kupujący powinien wskazać:
- numer Zamówienia,
- swoje imię i nazwisko bądź nazwę, dane adresowe, numer telefonu, ewentualnie adres poczty elektronicznej (adres e-mail) – jeśli wyraża zgodę na taką formę kontaktu,
- rodzaj i opis zaistniałego problemu wraz z dokumentacją zdjęciową
- dowody potwierdzające okoliczności wskazane w reklamacji – kopie, skany, zdjęcia dokumentów: np. dokumentu sprzedaży, potwierdzenia płatności internetowej, Zamówienia, wiadomości e-mail, zdjęcia uszkodzenia, wady;
- żądanie, a także preferowany przez Kupującego sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
- Złożenie reklamacji niezgodnie z ust. 1 powyżej nie wpływa na jej skuteczność, a jedynie ułatwia jej rozpatrzenie.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania, za pośrednictwem kanału komunikacji wskazanego przez Kupującego, a w braku takiego wskazania w ten sam sposób w jaki reklamacja została złożona.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Przedsiębiorcy z tytułu rękojmi za Produkty i Usługi dostępne w Sklepie zostaje wyłączona.
10.2 Reklamacje usług elektronicznych
- Reklamacje z tytułu nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem Konta, Zamówienia bez rejestracji, Formularza kontaktowego oraz Newslettera rozpatrywane są przez Sprzedawcę.
- Reklamacje kierowane do Sprzedawcy Użytkownik może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep[at]auraloftsotre.pl
10.3 Reklamacje związane z elektronicznymi transakcjami płatniczymi
- Reklamacje z tytułu nieprawidłowości związanych z elektronicznymi transakcjami płatniczymi rozpatrywane są przez operatora płatności firmę PayU (dodać ewentualnych providerów)
- Szczegółowe informacje o procedurach reklamacyjnych stosowanych przez operatora płatności są udzielane przez ten podmiot.
10.4 Reklamacje związane z dostawą produktów
- Reklamacje związane z dostawą kierowane do Sprzedawcy Kupujący może składać na adres: sklep[at]auraloftsotre.pl
- Kupujący lub odbiorca Produktu powinien przy dostawie sprawdzić stan paczki i towarów.
- Jeśli w obecności osoby doręczającej przesyłkę (np. kurier) odbiorca przesyłki stwierdził, że jest ona uszkodzona lub występują w niej ubytki zawartości, wskazane jest aby odbiorca zażądał sporządzenia z udziałem osoby doręczającej przesyłkę specjalnego protokołu (tzw. „protokół szkody”) lub oświadczenia o stwierdzeniu uszkodzeń lub ubytków, zgodnie z procedurami stosowanymi przez firmę kurierską zajmującą się doręczeniem.
- Reklamację z tytułu nieprawidłowości związanych z dostawą można złożyć według swojego wyboru, do podmiotu świadczącego usługę kurierską (przewozową) lub do Sprzedawcy. Podmiot świadczący usługę kurierską (przewozową) rozpatruje reklamacje zgodnie z zasadami obowiązującymi w tym podmiocie. Informacje o procedurach reklamacyjnych stosowanych przez podmiot świadczący usługę kurierską (przewozową) są udzielane przez ten podmiot.
10.5 Reklamacje produktów z tytułu ich niezgodności z umową
- Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Konsumentów (Przedsiębiorców na prawach Konsumenta).
- Reklamacje z tytułu niezgodności z umową Kupujący może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep[at]auraloftsotre.pl
- W razie niezgodności z umową, Konsument (Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) może skorzystać z uprawnień wynikających z Ustawy o prawach konsumenta.
- W przypadku Produktu fizycznego Kupujący powinien zastosować standardową ścieżkę reklamacji.
§ 11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- W przypadku podania danych osobowych w związku z użytkowaniem Strony, Sprzedawca jest ich administratorem w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych.
- Strona wykorzystuje technologię plików cookies.
- Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz plikami cookies opisane są w Polityce prywatności.
§ 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
12.1 Prawo właściwe, pozasądowe rozstrzyganie sporów
- Umowy Sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu zawierane są w języku polskim i podlegają przepisom prawnym obowiązującym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Kupujący będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Kupujący będący Konsumentem może:
- zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
- zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą;
- złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Kupujący będący Konsumentem może także uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym a Sprzedawcą, korzystając z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów.
- Sprzedawca będzie rozpatrywał kierowane do niego reklamacje zgodnie z obowiązującym prawem oraz dołoży wszelkich starań, aby wszelkie spory z Kupującymi były rozstrzygane polubownie.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym będącym Konsumentem (Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta), zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z odpowiednimi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
12.2 Obowiązywanie regulaminu i jego zmiana
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.2025
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn obejmujących:
- O każdej zmianie Regulaminu Klienci Sklepu zostaną poinformowani nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian przez umieszczenie przez Usługodawcę na stronie internetowej www.auraloftstore.pl wiadomości o zmianie Regulaminu i utrzymanie tej informacji do dnia wejścia w życie zmian.
- Klienci posiadający Konto lub korzystający z usługi Newsletter zostaną dodatkowo powiadomieni o zmianie Regulaminu przez Usługodawcę poprzez przesłanie takiej informacji na aktualny adres poczty elektronicznej Kupującego znajdujący się w bazie danych Usługodawcy.
- W przypadku gdy Kupujący będących Konsumentem (Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta) posiadający Konto lub korzystający z Usługi Newsletter, nie akceptuje nowej treści Regulaminu, obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim jest równoznaczne z rezygnacją z korzystania z Konta lub Usługi Newsletter. Brak otrzymania wyżej wymienionego zawiadomienia do dnia wejścia w życie zmian Regulaminu określonego w informacji, o której mowa w ust. 3 oznacza akceptację wprowadzonych zmian.
- Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów będących Konsumentami (Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta), w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na Umowy Sprzedaży zawierane, zawarte, realizowane lub wykonane przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu.