Darmowa dostawa wszystkich drzwi i przeszkleń loftowych
Aura Creations logo

Warunki i koszty dostawy

Dostawa

Przesyłki gabarytowe (drzwi loft / przeszklenia), lub paletowe, na terenie Polski dostarczane są przez firmy spedycyjne lub przez firmę kurierską Ambro Expres.

Czas dostawy zależy od miejsca dostawy i wynosi od 2 do 5 dni roboczych od momentu odebrania przesyłki przez kuriera.

 

Darmowa dostawa wszystkich drzwi loftowych i ścianek stalowo szklanych dostępnych online

Darmowa dostawa obejmuje dostarczenie kupionego produktu pod wskazany adres, lecz wniesienie przesyłanego towaru do lokalu / budynku jest po stronie klienta. W związku z tym, prosimy o zorganizowanie pomocy, bo drzwi i przeszklenia loftowe są ciężkie.

Wszystkie drzwi i przeszklenia są starannie zapakowane i zabezpieczone. W zależności od konfiguracji produktu, na przesyłkę składa się jedna lub więcej paczek. Zawsze staramy się, aby przeszklenia zostały zapakowane tak, aby zapewnić bezpieczny transport i umożliwić jak najłatwiejszą dostawę.

 

Wniesienie

W wybranych produktach dostępna jest usługa dodatkowa: wniesienie.

UWAGA – usługa wniesienia nie jest dostępna we wszystkich lokalizacjach a jej dostępność zostanie potwierdzona na etapie wysyłki.

 

Ubezpieczenie:

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na czas transportu na wartość zakupu.

 

Sprawdzenie przesyłki przy doręczeniu

Bardzo prosimy o dokładnie sprawdzenie przesyłki przed pokwitowaniem odbioru. Jeżeli opakowanie zabezpieczające towar jest uszkodzone, będziemy wdzięczni za sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze przed podpisaniem odbioru zamówienia.

Jeżeli opakowanie jest uszkodzone prosimy o postępowanie według poniższej procedury:

  1. Odmowa przyjęcia zamówienia od kuriera, lub:
  2. Sporządzenie protokołu szkody z kurierem (proszę zaznaczyć odpowiednie opcje: „czy przyjęto bez zastrzeżeń – NIE”, „czy opakowanie zewnętrzne było uszkodzone – TAK”.
  3. Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
  4. Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na sklep@auraloftstore.pl

Jeżeli opakowanie nie jest uszkodzone, prosimy o przyjęcie zamówienia i sprawdzenie jego zawartości przy kurierze. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:

  1. Przyjęcie zamówienia od kuriera.
  2. Kwitując odbiór zamówienia dodanie adnotacji, że przesyłka jest uszkodzona.
  3. Spisanie protokołu szkody z kurierem.
  4. Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
  5. Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na sklep@auraloftstore.pl