Warunki i koszty dostawy
Dostawa
Przesyłki gabarytowe (drzwi loft / przeszklenia), lub paletowe, na terenie Polski dostarczane są przez firmy spedycyjne lub przez firmę kurierską Ambro Expres.
Czas dostawy zależy od miejsca dostawy i wynosi od 2 do 5 dni roboczych od momentu odebrania przesyłki przez kuriera.
Darmowa dostawa wszystkich drzwi loftowych i ścianek stalowo szklanych dostępnych online
Darmowa dostawa obejmuje dostarczenie kupionego produktu pod wskazany adres, lecz wniesienie przesyłanego towaru do lokalu / budynku jest po stronie klienta. W związku z tym, prosimy o zorganizowanie pomocy, bo drzwi i przeszklenia loftowe są ciężkie.
Wszystkie drzwi i przeszklenia są starannie zapakowane i zabezpieczone. W zależności od konfiguracji produktu, na przesyłkę składa się jedna lub więcej paczek. Zawsze staramy się, aby przeszklenia zostały zapakowane tak, aby zapewnić bezpieczny transport i umożliwić jak najłatwiejszą dostawę.
Wniesienie
W wybranych produktach dostępna jest usługa dodatkowa: wniesienie.
UWAGA – usługa wniesienia nie jest dostępna we wszystkich lokalizacjach a jej dostępność zostanie potwierdzona na etapie wysyłki.
Ubezpieczenie:
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na czas transportu na wartość zakupu.
Sprawdzenie przesyłki przy doręczeniu
Bardzo prosimy o dokładnie sprawdzenie przesyłki przed pokwitowaniem odbioru. Jeżeli opakowanie zabezpieczające towar jest uszkodzone, będziemy wdzięczni za sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze przed podpisaniem odbioru zamówienia.
Jeżeli opakowanie jest uszkodzone prosimy o postępowanie według poniższej procedury:
- Odmowa przyjęcia zamówienia od kuriera, lub:
- Sporządzenie protokołu szkody z kurierem (proszę zaznaczyć odpowiednie opcje: „czy przyjęto bez zastrzeżeń – NIE”, „czy opakowanie zewnętrzne było uszkodzone – TAK”.
- Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
- Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na sklep@auraloftstore.pl
Jeżeli opakowanie nie jest uszkodzone, prosimy o przyjęcie zamówienia i sprawdzenie jego zawartości przy kurierze. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:
- Przyjęcie zamówienia od kuriera.
- Kwitując odbiór zamówienia dodanie adnotacji, że przesyłka jest uszkodzona.
- Spisanie protokołu szkody z kurierem.
- Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
- Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na sklep@auraloftstore.pl